זר פרחים לכלה – קניה מול עשיה עצמאית

כל חתונה חייבת זר פרחים לכלה

מי מאיתנו שגדלה על סרטים רומנטיים מהוליווד, בטח יודעת שאחד הטקסים שאף כלה ואף אורחת (בעיקר הרווקות שבינינו…) לא מוותרת עליו, הוא זריקת זר הכלה ע”י הכלה לאחר טקס הנישואין, וע”פ האמונה הרווחת, זו שתתפוס את זר הפרחים של הכלה, היא זו שתהיה הבאה בתור להתחתן.

זרי כלה בהרבה מקרים מעוטרים עם מגוון עזרים נלווים, כמו למשל תחרה, עשבים ופרחי בד. הצבעים הכי נפוצים בעיצוב זרי פרחים לכלה זה סגול ולבן. הלבן מסמל עדינות, לעומתו הסגול יותר מתקשר לאצילות וצניעות. אך ניתן גם להשיג זרי פרחים לכלה במגוון צבעים אחרים: כתום, אדום, צהוב ועוד.

עלות של זרי פרחים לכלה

אחד מהמרכיבים המרכזיים שמשפיעים על גובהה המחיר זה האורך והגודל של זר הפרחים. זר פרחים מקצועי לכלה עולה בדרך כלל בין 200 ועד 650 שקלים.

לאור נתונים זה נראה מפתה ליצור זר פרחים לכלה באופן עצמאי בכדי לחסוך בהוצאות. אך מן הצד השני, מומחים לשזירת פרחים יורדים לפרטים הכי קטנים, והם יודעים כיצד להתאים את שזירת הפרחים למראה, לרקע ולאופי של הכלה, כמו גם לסגנון השמלה.

לדוגמה, זר פרחים בצבעים בהירים ובסגנון סולידי ועגלגל יותר מתאים לנשים שמרניות. זר הפרחים גם צריך להיות מתאים למקום שבו חוגגים את האירוע. כך למשל, שושנים מתאימים יותר לאירוע שנעשה באולם אירועים.

חסכון בעלויות זר לכלה

יש מקומות המשכירים זר פרחים לכלה, אפשרות זו יכולה בהחלט לקרוץ למי שמעוניין לחסוך בהוצאות. אפשרות נוספת היא לקנות זרי פרחים פשוטים בחנות פרחים רגילה ולקבל מהמוכר ייעוץ כיצד לשזור אותם באופן שיתאים לאירוע, אפשרות זו עדיפה על פני עיצוב עצמאי של זר הפרחים, מאידך פתרון זה נחשב ללא ספק לפחות איכותי מאשר קניית זר פרחים שעוצב מראש בכדי להתאים לכלה.

באתר שלנו תוכלו להזמין זר פרחים לכלה מתוך מבחר רחב של זרים, ואף להרכיב זר כזה בעצמכן.