כיצד לבחור את הפרחים שלכם ואיפה לקנות פרחים

כיצד ואיפה לקנות פרחים – המלצות של מומחי הפרחים של חיה פרחים:

קנה פרחים בחנות פרחים בלבד! לא באיזה מרכול או בצידי הכביש בדרך חזרה מהעבודה. בחנות פרחים שלנו גלריית פרחים חיה  תקבל את הפרחים הכי טריים שיחזיקו מעמד לאורך זמן , ובדרך כלל בחנויות ובפרט בחנות הפרחים שלנו מועסקים שוזרים מקצועיים שישזרו לך את זר הפרחים היפה והמרהיב ביותר הנותן מענה גם למחיר המבוקש וגם למטרה שלשמה נקנה הזר: יום נישואין, יום הולדת וסתם ליום שבת.

קנה פרחים לאנשים שאתה אוהב כדי לשמח אותם

הכוונה – תנסה להביא זר שהם אוהבים

שים לב לפרחים המועדפים לאישה או לגבר שאת/ה מביא, איזה צבעים אוהבים, האם הם אוהבים זרי פרחים גדולים ומרהיבים מפרחים אלגנטיים או  סגנון של פרחי שדה כפרי, לא משנה מה תחליט התגובה תהיה תפתיעה, כי עם זר פרחים שתקנה אצלנו גלריית פרחים חיה או בכל מקום תהייה חוויה. זו הדרך הטובה ביותר כשאתה שולח ככה סתם ללא סיבה מיוחדת מלבד להגיד לה שאתה אוהב אותה.

שלחו לבת שלכם הזוג שלכם משלוח פרחים לעבודה

זר פרחים מרהיב וססגוני יאיר את היום ויזכיר לה אותך או לך אותה.

לכל פרח יש משמעות, הפרחים שתקנה בחנות הפרחים גלריית פרחים חיה כל פרח יש את הצבע המיוחד האומר משהו מיוחד, שאתה שולח – למשל – ורד בודד עטוף בצלופן אומר בפשטות “אני אוהב אותך” ומצד שני ורד צהוב מסמל ידידות.כתום מסמל עוצמה והצלחה, לזר הפרחים שאתה שולח יותר משמעות בבחירת פרחים שיספרו לה מה אתה מרגיש כלפיה ולכן, כשאתה קונה בחנות פרחים גלריית פרחים חיה או בכל חנות מקצועית השוזרים יכוונו אותך לבחירה נכונה.

מה יכול להיות יותר רומנטי מזה? להביא את הפרחים שאת/ה הכנת במיוחד בשבילה. רוב האנשים אוהבים לקבל משלוחי פרחים זה באמת מאיר להם את היום ונותן להם להרגיש מיוחד/ות. רק המבט בזר פרחים יפה ומושקע יכול להקל על מתח בעבודה או בבית.

כל פרח אומר משהו אחר

ורדים-אומרים בפשטות “אני אוהב אותך”. חמניות- משמשות להאיר את החלל הריק והחשוך. מלבד היופי של הפרחים, הם בעלי איכויות חושיות שונות שיכולות להגביר את האנרגיה לשחרר לחצים ולהאיר את מצב הרוח, בשילוב של צבע וריח היכולים לחיות מחדש את הנפש ולהרגיע.

טיפים לקניית זר פרחים לנשים ובחירת סוג הפרח

עולם הנשים מתחלק לכמה סוגים:

אשת הקריירה – אם אשתך או בת זוגך היא אשת עסקים העובדת קשה ומבלה שעות רבות במשרד יועיל לה מאוד זר פרחים שיאיר לה את המשרד, זר בצבעים חמים – יכול מאוד לעשות את העבודה עם שילוב של חמניות צהובות וחרציות, זהו זר שמחזיק זמן רב ויתאים מאוד לאישה עסוקה, שלח לה את הפרחים למשרד עם אגרטל בכדי לתת לה את האנרגיה שהיא צריכה בכדי לצלוח את היום.

אשת רוח – מה דעתך על זר פרחי שדה עם שילוב של חרציות, אסטרים או בחורף זר יפה של נוריות וכלניות הפרחים הללו מוסיפים אור ותחושה של חום, סוג הנשים הללו הם בדרך כלל נשים עם רגליים על הקרקע ומעדיפות זר פרחים פשוט ולא מלוטש.עקרת בית – בשבילה תצטרך להכניס קצת צבע לחיים היא נהנית מהנוחות של הסביבה המוכרת ומבלה רבות עם הילדים בבית, מה דעתך בעונת החורף להפתיע אותה עם זר של פרחים צבעוניים בצבעים בהירים או זר פרחים מגלריית פרחים חיה או כל חנות מקצועית אחרת  שבוודאי יוסיפו אור ואנרגיה חיובית לבית.