משלוחי פרחים – שאלות ותשובות

להלן מספר שאלות נפוצות שנשאלות פעמים רבות כשמזמינים משלוח פרחים

שאלה: האם כשאתם מזמינים פרחים בטלפון ניתן לבצע שינויים בזרי הפרחים, סידורי הפרחים ולהתאים זר חדש?

תשובה: כמובן! ניתן לבצע שינויים בכל זרי הפרחים והסידורים המוצגים באתר, בשינויים ,ניתן לשזור זר או סידור חדש ואף להתייעץ עם השוזרים המקצועיים שלנו לגבי העיצוב – צוות החנות לרשותכם וישמחו לשזור עבורכם את זר הפרחים או את הסידור המתאים לאירוע ולתקציב שלכם 

שאלה: בתוך כמה זמן יגיעו הפרחים ליעדם?

תשובה: ההזמנה תגיע ליעדה בתוך 4-5 שעות מזמן אישור ההזמנה במידה והמשלוח הינו משלוח מקומי, אלא אם תבקשו אחרת. אם המשלוח היינו למקום עבודה ומותנה בלוח זמנים להגעת משלוח הפרחים מגלריית פרחים חיה והבקשה למשלוח דחוף, אנו נשתדל להיענות ולהוציא את המשלוח במהירות האפשרית. *מאחר ויש לחץ עבודה בימי שישי ובחגים לא ניתן להתחייב לשעה מסויימת ולכן, ההזמנה תגיע עד כניסת השבת/ החג.  

שאלה: האם אקבל את הזר/ סידור בדיוק כפי שמוצג בתמונה?

תשובה: החנות מחוייבות למפרט ולאיכות הפרחים. אך יתכנו שינויים בהרכב הפרחים לפי עונות השנה סוגם ובצבעם ,במידה והפרחים לא נמצאים במלאי ישולבו פרחים אחרים בצבעים תואמים, תוך מאמץ לשמור על איכותו ויופיו של הזר והמטרה שלשמו הוזמנה.

שאלה: האם הפרחים טריים?

תשובה: החנות שואפת לעבוד רק עם פרחים טריים. פרחים אלו המגיעים לחנות הפרחים גלריית פרחים חיה מטופלים ומוחזקים מרגע קטיפתם ועד ליציאתם מהחנות בקירור.ובמים, במידה וקיבלת זר שפרחיו לא טריים, יש ליצור קשר מידי על מנת שנטפל בנושא לשביעות רצונך יש לציין שלפעמים אנו שולחים חלק מהפרחים פתוחים מאחר והרושם הראשוני שעושה זר פתוח במקצת היינו רב יותר מפרחים סגורים לגמרי.