סידורי פרחים לחתונות

סידורי פרחים לחתונות

אין קישוט יפה יותר מפרחים. באמצעותם ניתן להעניק לחלל אווירה מיוחדת ועיצוב בעל קונספט ייחודי. זה נכון במיוחד בעיצוב אולמות או גני אירועים לכבוד חתונות, מכיוון שפרחים משדרים טוהר וטריות ואם מתאימים את סוגי הפרחים הנכונים ניתן להבטיח כי גם יעמוד באוויר ניחוח פרחוני שישדרג את האווירה. מבחר עיצובים מרשימים שקיים היום מאפשר להתאים את הסידורים מבחינת הצבעים והצורות ולהתאימם כמו לקישוט השולחנות וכך גם לקישוט השביל שמוביל לקבלת הפנים או לחופה.

סידורי פרחים לשולחנות

שולחנות אוכל יראו הרבה יותר חגיגיים עם סידורי פרחים. אפשר לבחור את הקונספט הקלאסי לסידור או ללכת על משהו מעודן, עכשווי ומינימליסטי. את צבע הפרחים ניתן להתאים לסגנון התאורה במקום ולצבע של המפות והצלחות. בנוסף, ניתן גם לשלב בסידורים אלה כלי זכוכית דקורטיביים.

סידורי פרחים לשבילי החופה ולחופה

דמיינו לכם שביל המוביל לחופה שמקושט כולו בפרחים. זה ינצור את הרגע המרגש של הצעידה לעבר החופה לכל החיים ויוסיף נופח של חיבור אל הטבע. בתחום עיצוב החופה באמצעות סידורי הפרחים השמים הם הגבול וכמות האפשרויות העומדות בפניכם היא אינסופית. 

סידורי פרחים לעיצוב האווירה

פרחים המסודרים מסביב לרחבת הריקודים יוסיפו המון לעיצוב האווירה, כמו גם הזרים שיוצבו בצידי מתחמי הגשת האוכל. ריקוד החתן והכלה יהיה מרגש יותר בסביבה של פרחים טריים וגם הכניסה לקבלת הפנים תהפוך ליותר מרשימה במידה ותהיה מקושטת עם סידורי פרחים.

זרי כלה וקישוטי פרחים לרכב

קישוטי פרחים לרכב וזרי כלה הם כנראה סידורי הפרחים החשובים ביותר עבור כל זוג חתן וכלה. זר כלה מייחד אותה ומשדרג את המראה שלה ורכב חתן וכלה שמקושט כהלכה עם סרטים ופרחים עושה שמח ונעים בעיניים. על הזר של כלה להיות תואם לשמלתה ולמראה התסרוקת שלה ועל הסידור עבור הרכב להיות עמיד ומחובר במקום שאינו פוגם בשדה הראייה.

לקטגוריית סידורי פרחים של חיה

לגלריית זרי כלה וקישוטי רכב לחתונה