עמידה בלוח זמנים

ניתן לבצע הזמנות דרך האתר און-ליין 24 שעות ביממה ואנו נענה לבקשתכם.
בגלריית פרחים -חיה עושים מאמצים רבים על מנת להבטיח שהזמנתכם תגיע ליעדה
ברמה גבוהה כפי שיצאה מחנותינו במרכז ההזמנות.

כל הפרחים אותם אנו מספקים, נשזרים עם קבלת ההזמנה באופן מוקפד עם דגש על התאמה הכי קרובה ומדוייקת לבקשת הלקוח, אנו מספקים שירותי משלוחים של: פרחים, בלונים, יינות, מוצרים נילווים לפרחים ומתנות שונות בטווח רחב של שעות וימים.

תמיכה טלפונית: בימים א’-ה’ בין השעות-9:00-19:30 לערך
וביום ו’ בין השעות 9:00-14:30 לערך.
משלוחים יבוצעו בימים א-ה בין השעות -9:00-19:00 בטווח של 4 שעות בוקר או אחה”צ.
בימי ו` וערבי חג אין אפשרות להתחייב על שעות וההזמנה תבוצע עד כניסת שבת/חג.
כמו כן, זמני ההגעה ללקוח הקצה הינם משתנים, אינם מחייבים את חברתנו שנובעים ממשתנים
רבים שאינם תלויים בנו ו/או בשליחינו.

מומלץ, לאחר הזמנה ,ליצור קשר עם המרכז על מנת לוודא שאכן כל בקשותיכם תתבצענה על
הצד הטוב ביותר.
במקרים בהם לא ניתן יהיה לספק את ההזמנה במועד הנדרש על ידי הלקוח, נדאג ככל שהדבר
יתאפשר, ליידעו באשר לחלופות הפתוחות בפניו.

הזמנה שתתקבל בימי שישי במערכת האתר עד השעה 00:12 תסופק באותו היום עד כניסת
השבת (אלה אם כן צוין אחרת). אין משלוחים בשבתות ובחגים.


פרטים חשובים מאוד!!!
מסירת כתובת מדויקת, טלפון של מקבל ההזמנה, נוסח הברכה והערות נוספות הינן באחריות
המזמין בלבד. במקרים בהם תוזן במערכת או תימסר לנציג טלפוני כתובת משלוח שגויה ויהיה
צורך לשנע את המשלוח לכתובת חלופית, יגבה מהלקוח עלות נוספת של שילוח בהתאם ליעד
החדש, על פי שיקול דעת החברה. האחריות לתיאום מועד המשלוח הינו על המזמין. במידה ודרוש
תיאום מיוחד מול הלקוח המקבל יש לציין זאת בתבנית ההערות בעת ההזמנה או לחילופין
טלפונית. במידה ומקבל ההזמנה אינו בביתו, ננסה ליצור עמו קשר או עם המזמין
על מנת:
א.לתאם את האספקה למיקום חלופי או לחילופין
ב. המשלוח יושאר אצל שכן סמוך .
ג. במקרים בהם לא ניתן להשאיר אצל אחד השכנים ואין מענה טלפוני לא המשולח
ולא מהמקבל, הזר יושאר בפתח הדלת.

לרשותכם בכל שאלה או בעיה.039794172