משלוח פרחים לרגל חג שבועות

חג השבועות הידוע גם בשמות חג מתן תורה אח אסיף ו”חג הקציר” , מגיע ממש עם תחילת הקיץ ועונת קטיף פרי הביכורים. שבועות הינו חג בעל סממנים חקלאיים אשר הופכים אותו לחג שמחבר אותנו לאדמה ולטבע שסביבנו.. גם מחבינת אוכל שבועות מנסה לקשר אותנו לקשר שלנו אל בעלי החיים המספקים לנו מזון ולכן שבועות שופע במאכלי גבינות טעימים ומרעיף עלינו אווירה כפרית וחיבור לאדמה. אחרי כל ההכנות במטבח אנו רוצים שגם הבית ישדר אוירה כפרית ונעימה כמו גם השולחן ותמיד נוכל להשיג זאת על ידי סידורי פרחים פשוטים ומקוריים כאחד.

סידור פרחים יכול להיות פשוט מאוד ויחד עם זאת להביא תוצאה יפה ונעימה, אפשר להשתמש בפרחי בר בצבעים קייצים, כגון צהוב ולבן ולשלב איתם גם עלים ירוקים. פרחים אלו לא דורשים סידור קפדני מידי ולכן ניתן לפזרם על השולחן או לארגן בכלים פשוטים המשדרים כפריות בעלת אופי צרפתי. באותו אופן ניתן לעצב את השולחן באלומת שיבולים קשורה בחבל גס המונחת במרכז השולחן ושוברת בעדינות את כל הלבן שיש עליו.

אם לא התכוננתם מבעוד מועד לסידור השולחן עומדות בפניכם שתי אפשרויות; האחת היא לשלוח את הילדים לקטוף פרחים בשדה או בגינה הציבורית (אם זה מותר – ורק פרחים לא מוגנים), ומהם לעצב את השולחן תוך שילוב כלים שיש לכם בבית. האפשרות השנייה היא להשתמש בשירותיהן של חנויות פרחים עם שירות של משלוחי פרחים עד לפתח הבית. אתם יכולים ממש לבחור כל עיצוב וכל זר, החל מהפשוט ביותר ועד הזר היוקרתי ביותר, ובכל מקרה הוא יגיע עד לפתחכם עוד לפני כניסת החג.

לאחרונה אנו עדים יותר ויותר לסידורי פרחים המשלבים בהם ירקות זה מוסיף צבע ועניין וכמובן מקוריות לעיצוב השולחן. היתן לשלב את הירקות על פי התפריט שהכנתם כלומר אם הכנתם עוגת תפוחים ניתן לפזר תפוחים ירוקים ובוהקים בשולחן או להשתמש בירקות גמדיים כגון פלפלים קטנים או גזר גמדי ולשלבם בסידור הזר תוך התאמה לצבעם של הפרחים.

בבחירת הפרחים אשר ירכיבו את הזר מומלץ מאוד לבחור כאלו שיפיצו ריח חזק אשר יחזק את האוירה בבית וסביב השולחן. חשוב לזכור כי דווקא הווזה הרגילה תוריד מיופיו של הזר ומומלץ להשתמש בכלים אשר יעניקו יותר אופי וישלימו את הרעיון העיצובי. ניתן להשתמש בספלים או צנצנות צבעוניות, ארגזי עץ וקופסאות פח בעלות מראה עתיק ולהשלים את סידור הפרחים עם חבלים או חוטי פשתן.