מתנה מקורית לכבוד ט”ו באב

חג האהבה הישראלי כבר ממש כאן, ואם עוד לא קניתם מתנה לבן או לבת הזוג שלכם, ואתם מחפשים רעיונות, הגעתם בדיוק למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא שלל רעיונות למתנות לט”ו באב, גם עבור גברים וגם עבור נשים, כשהדגש הוא על מתנות שאפשר להספיק לרכוש גם ברגע האחרון.

אז הנה הוא לפניכם – המדריך המלא לרכישת מתנות לט”ו באב:

מתנות לאישה

  • פרחים – אין כמו פרחים כדי לשמח את לבבה של אישה. זה אולי נראה לכם נדוש, אבל כשאישה פותחת את הדלת ועומד שם שליח עם זר יפהפה שנבחר במיוחד בשבילה, ושכולל הקדשה אישית שכולה אהבה, היא פשוט נמסה. אפשר, כמובן, גם להביא את הזר בעצמכם, כשאתם, כמובן, יכולים גם ללכת רחוק ולהביא לה אותו כשאתם לבושים, למשל, בתחפושת של שוטר…
  • תכשיט – אין כמו תכשיט כדי להראות אהבה. אתם בוודאי כבר מכירים את האישה / חברה שלכם,, יודעים אם היא מעדיפה כסף או זהב ויודעים גם מה בדיוק חסר לה (היא בוודאי ציינה את זה לא פעם…). זה בדיוק הזמן לגשת אל חנות תכשיטים ולבחור לה שרשרת, צמיד ו/או עגילים שיתאימו לה כמו טבעת לאצבע, בין אם היא כבר עונדת כזאת ובין אם לא (אם לא – זו ההזדמנות לרכוש אחת. ט”ו באב ידוע כתאריך מצוין להצעות נישואין…).

מתנות לגבר

  • גאדג’טים – גברים, כידוע, אוהבים גאדג’טים, וכאלה יש אינסוף. החל מסל לפח שיריע להם כשיצליחו לקלוע את הנייר לפח, דרך זיכרון נייד (דיסק און קי) בצורת מטיל זהב ועד משחקי מנהלים הזויים יותר והזויים פחות. מכיוון שכל אחת מאיתנו מכירה את הגבר שלה, אין ספק שתדענה בדיוק מה הוא יאהב.
  • מכונת תספורת – המתנה הזו אומרת הכול. לא רק שאתם עומדים לחסוך לא מעט כסף על הביקור החודשי אצל הספר, אלא שאתם עומדים להעביר לפחות פעם בחודש יום רומנטי לחלוטין, שבו את מספרת אותו בדיוק כמו שהוא אוהב. נשמע כמו המתנה האידיאלית, לא?

מתנות לגבר ולאישה

הנה כמה רעיונות שיכולים להתאים גם לגבר וגם לאישה, כשכמובן יש לבצע את ההתאמות הנכונות עבור מי שמקבל אותן בפועל.

  • מארז טיפוח – יש היום הרבה מאוד מארזים לאישה ולגבר, המכילים את כל מה שדרוש לטיפוח מושלם: קרמים, בושם/אפטר שייב, דאודורנט ועוד. מומלץ לרכוש מארזים של חברות מוכרות, כדי לא להתאכזב מהאיכות או מהריח…
  • שעון – מתנה שתמיד באה בזמן, תרתי משמע. יש היום שעונים בעיצובים מרהיבים, שלא רק יספרו לכם תמיד מה השעה, אלא גם יהוו תכשיט שמשדרג לכם את ההופעה.
  • בושם – כן, לא טעינו – זו בהחלט מתנה שמתאימה גם לגברים. אולי הם יעדיפו לקרוא לזה אפטרשייב, אבל יש היום מבחר אדיר של בשמים לגברים שפשוט עושים חשק להריח אותם כל היום. גם לנשים, כמובן, זו מתנה אידיאלית, כי תמיד נעים לגוון בריח.
  • זר מתוק – פרחים, אולי, לא ממש מתאימים כמתנה לגבר, אבל זרים מתוקים הם מתנה נפלאה גם לגבר וגם לאישה. אין ספק שמתנה כזאת תהפוך את יום האהבה ליום סכריני ומתוק במיוחד. כדאי!

מתנות זוגיות

האמת? אין כמו לקנות מתנה לשניכם ביחד. אחרי הכול, מדובר בט”ו באב, חג האהבה, והאהבה הזאת משותפת לשניכם.

  • כרטיסים לסרט / הצגה – כי אין כמו בילוי זוגי כדי לשבור את השגרה.
  • ארוחה במסעדה – כנ”ל, רק עם הרבה יותר רומנטיקה, במיוחד כשהארוחה מלווה בבקבוק היין המתאים…
  • פיקניק בחיק הטבע – כי אין כמו ארוחה שאוכלים על שמיכה שפורשים בחוף הים או על חלקת דשא מבודדת, כדי להפיח חיים ברומנטיקה שלכם ולהרים כוסית לחיי האהבה.

אנחנו מקווים שבין הרעיונות שהצענו כאן מצאתם את המתנה לט”ו באב שתתאים לכם, ובטוחים, שלא משנה מה תקנו, הדבר החשוב ביותר הוא שתהיו ביחד ביום הזה, ושלא תשכחו לומר שאתם אוהבים ומעריכים. ט”ו באב שמח!

מאמר נוסף באתר

פרחים לחג שבועות